AFREKENEN & BETALEN

Je bent bijna klaar! Nu is het tijd om je bestelling af te ronden en veilig te betalen bij Stretch Fashion.

Bij ons kun je met een gerust hart betalen via verschillende veilige betaalmethoden. Zo bieden we de vertrouwde iDEAL-methode aan, waarmee je gemakkelijk en snel kunt betalen via de mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van je eigen bank. Zo ben je verzekerd van een directe en veilige online overboeking.

Klarna Achteraf Betalen (+ €1,95 Transactiekosten)

Kies voor het gemak van betalen na ontvangst met Klarna Achteraf Betalen. Een kleine bijdrage van €1,95 wordt toegevoegd aan de transactiekosten. Bij het plaatsen van uw bestelling voert Klarna een kredietbeoordeling uit om te bepalen of u in aanmerking komt voor deze betaaloptie en tot welk bedrag u kunt bestellen. Heeft u vragen over uw betaling? Neem dan direct contact op met Klarna voor assistentie.

Ook kun je bij ons betalen met je Visa of Mastercard creditcard. Je kunt erop vertrouwen dat je betaling veilig verloopt. We versleutelen namelijk je creditcardgegevens via de SSL-methode en tijdens de betaling vragen we naar je CVC-code, die je op de achterkant van je creditcard kunt vinden.

Heb je een PayPal-account? Dan kun je bij ons ook betalen via deze snelle en veilige methode. Na het bestellen word je direct doorgestuurd naar de PayPal-website, waar je de betaling kunt bevestigen en van ons een ontvangstbevestiging ontvangt.

Tot slot bieden we ook de mogelijkheid om met Bancontact te betalen, zodat je snel en veilig kunt betalen met je Bancontact-kaart.

Bij Stretch Fashion kun je dus altijd 100% veilig afrekenen. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling!

Winkel verder!

VEELGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan hieronder de categorieën of neem contact met ons op.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet lukt?

Indien je problemen ondervindt bij het plaatsen van je bestelling, raden wij je aan om eerst de pagina te vernieuwen. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op.

wat moet ik doen als mijn bestelling is geannuleerd?

Het komt soms voor dat de betaling van je bestelling niet voltooid wordt of door Klarna wordt geweigerd. In zo'n geval is het verstandig om eerst te controleren of het bedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven en of er misschien nog een openstaande factuur bij Klarna is. Als na deze checks blijkt dat er geen betaling heeft plaatsgevonden en er geen openstaande facturen zijn, dan raden we je aan de bestelling opnieuw te plaatsen.

Wat moet ik doen als ik een bestelling wil annuleren?

Zodra je bestelling is geplaatst, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Zorg er daarom voor dat je je bestelling goed controleert voordat je deze definitief maakt. Mocht je na verzending van het pakket toch besluiten dat je het product wilt retourneren, dan kan dat na ontvangst. Let wel, de retourkosten zijn voor jouw rekening. Zorg dus dat je zeker bent van je bestelling om onnodige kosten te vermijden.

Ik heb de verkeerde kleur of maat besteld. Wat moet ik doen?

Zodra je bestelling is geplaatst, is wijzigen helaas niet meer mogelijk. Zorg er daarom voor dat je je bestelling goed controleert voordat je deze definitief maakt. Mocht je na verzending van het pakket toch besluiten dat je het product wilt ruilen, dan kan dat na ontvangst. Ruilen is kosteloos.

Wat moet ik doen als ik bij mijn bestelling het verkeerde adres heb ingevuld?

Heb je per ongeluk een foutief adres opgegeven? Dan is het zaak om zo snel mogelijk actie te ondernemen en contact met ons op te nemen. Als je pakket nog niet onderweg is, passen we het adres graag voor je aan. Mocht het echter zo zijn dat je pakket al verzonden is, dan kunnen we de verzending niet meer wijzigen. In dat geval keert het pakket terug naar ons magazijn. Geen zorgen, we sturen het graag opnieuw naar je op, ditmaal naar het correcte adres.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog krijgen?

Het is mogelijk dat je bevestigingsmail per ongeluk in je spambox is beland. Als het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven, mag je ervan uitgaan dat we je bestelling hebben ontvangen en dat deze binnen enkele uren verstuurd zal worden. Zodra je bestelling onderweg is, krijg je daar ook een e-mail van. Wil je toch graag een bevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op; we sturen je dan de bevestiging nogmaals, dit keer als pdf-bestand via e-mail.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account. Wat kan ik doen?

Als je je wachtwoord vergeten bent en niet meer kunt inloggen, selecteer dan de optie 'wachtwoord vergeten' op het inlogscherm. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Let op: het is mogelijk dat deze e-mail in je spambox belandt.

Kan ik met mijn fashioncheque of VVV cadeau kaart bij jullie betalen?

Betalen met een fashioncheque of VVV cadeaukaart is niet mogelijk op de webshop van Stretchshop. Kies de betaalmethode die het best bij jou past om jouw bestelling te voltooien.

Kan ik de Stretchshop cadeaukaart ook fysiek ontvangen?

Kies voor het ultieme gemak met onze digitale cadeaukaart, een schitterend geschenk dat je met enkele klikken regelt op Stretchshop.nl. Deze bon, is puur digitaal en direct beschikbaar. Vergeet de wachttijd voor de post; onze cadeaukaart arriveert meteen in je inbox.

Kan de cadeaukaart ook ingeleverd worden in één van de winkels?

Let op: de stretchshop cadeaukaart is enkel in te leveren op Stretchshop.nl. Dat betekent dat je deze cadeaukaart niet kunt inwisselen in onze fysieke winkels.

Het gewenste item is uitverkocht. Komt deze nog op voorraad?

Als een item uitverkocht is, kun je altijd je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen wanneer het weer op voorraad is. We kunnen helaas nooit zeggen of een item weer op voorraad komt.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Je hebt de mogelijkheid om zowel in je winkelwagen als later in het betaalproces een kortingscode toe te passen. Het is dus bijna uitgesloten dat je het vergeet!

hoe wissel ik mijn cadeaukaart in?

Je hebt de mogelijkheid om zowel in je winkelwagen als later in het betaalproces een cadeaukaart toe te passen. Het is dus bijna uitgesloten dat je het vergeet!

Hoe moet ik afrekenen?
  • Ga naar je winkelmand.
  • Klik op bestellen onderaan het scherm.
  • Vul dan jouw persoonlijke gegevens en adres in.
  • Selecteer de gewenste bezorgmethode.
  • Selecteer de gewenste betalingsmethode.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail in mailbox.

zoek op categorieën

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.